DC vs Marvel Comics #1 (1996)

873 5 8
S

The #DC and #Marvel #Comics universes collide. DC versus Marvel Comics, Number 1. Circa 1996.

#DCComics #MarvelComics #DCvsMarvel #MarvelvsDC

S

@east2west Oh God! I read comics as a kid through the 80s & 90s and I'm a hoarder:) I didn't know I was "collecting" until the 2000s when I saw all the storage boxes full of stuff I'd been lugging around for decades!

S

@bobbinv Yeah I'm impressed they worked well together on the covers

S

@gleanis Yep. They're posted in the box with this one. Thnx for liking­čĹŹ

S

@derekm Ha! That's about the only way DC gets a blockbuster! Lol

S

@lizzyb Hmm. Sometimes you can find digital prints online but these ARE fairly old. I'm sure someone's broken down the story online somewhere.

S

@iboscar4 I thought there may have been a 2nd series similar but I won't know for sure until I get to more of my boxes.

S

yeah. When did you start collecting comics?

S

awesome! The cover just makes it look badass

S

Do you have the other three issues?

S

This should be the next movie haha

873 5 8

Purchase

For the moment, all purchases can be made
inside Boxes on your mobile device

Get the app